środa, 21 sierpnia 2013

KONIEC!

Hejka.
Jak by tu zacząć. Wiem, że blog niedawno dopiero został założony ale mania na punkcie HoA już mi minęła. Więc co by tu napisać po protu mój blog zostaje zamknięty. Nie mam już pomysłów na żaden z moim trzech blogów o tym serialu. Teraz bardziej interesuje mnie " Violetta". Dlatego też zapraszam na swoje blogi z opowiadaniami:
http://violetta-maxi-y-naty.blogspot.com/
http://violamojahistoria.blogspot.com/
http://violetta-moja-wersja.blogspot.com/

Czyli co to koniec. Teraz zrobię podsumowanie:

Liczba wyświetleń dzisiaj
4
Liczba wyświetleń wczoraj
47
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
5 968
Łączna liczba wyświetleń
11 126


Wszystkie komentarze: 96 
Posty: 23
Obserwatorzy: 5


Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
WpisLiczba wyświetleń
Polska
226
Litwa
4
Niemcy
2
Stany Zjednoczone
1




Liczba wyświetleń według przeglądarki

WpisLiczba wyświetleń
Chrome
110 (46%)
Mobile Safari
56 (23%)
Firefox
36 (15%)
Opera
26 (10%)
Safari
7 (2%)
Internet Explorer
4 (1%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze przeglądarki

Liczba wyświetleń według systemu operacyjnego

WpisLiczba wyświetleń
Windows
170 (72%)
Android
63 (27%)
Obraz przedstawiający najpopularniejsze platformy



Nie liczyłam na to, że ktokolwiek polubi mojego bloga. A jednak. Bardzo wam dziękuje, kocham was.
Oczywiście będę dalej komentowała wasze rozdziały.
Mam nadzieję, że zajrzycie na moje blogi o serialu " Violetta".
Pozdrawiam i żegnam <3

1 komentarz:

  1. jak mogłaś mi to zrobić stracilam 3 blog dlaczego to robicie odkąd czytam twoje scenariusze tak się ciesze mam takie miłe uczucie w brzuchu kiedy włanczam ten blog mam zawsze taką nadzieje że dodasz następne opowiadania a kiedy zobaczyłam napis "story-peddie.blogspot.com BLOG ZAMKNIĘTY to prawie się poryczałam no 2 łzy mi poleciały mam jeszcze nadzieje ż jednak wrócisz pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń